Menu witryny
Popularne
BIP

Linki
Mam kota na punkcie mleka

Advertisement
Gościmy
Słońce ,gwiazdy i pierniki. Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Słońce ,gwiazdy i pierniki.

Dnia 22 maja 2017r uczniowie klasy I, II i III udali się na wycieczkę do starego, pięknego grodu nad Wisłą, do  Torunia. Już od samego rana przywitała nas słoneczna pogoda, dlatego wszyscy z radością spacerowaliśmy po nadwiślańskich bulwarach. Następnie udaliśmy się do Planetarium, gdzie obejrzeliśmy seans o gwiezdnych  podróżach psa Łajki. Później poszliśmy na Stary Rynek odwiedzić naszego astronoma Mikołaja Kopernika, który dostojnie trzymając w dłoni Ziemię spoglądał na nas z góry. Wypadało także zajrzeć do Domu Astronoma, odwiedzić kilka kościołów, pospacerować po miejskich parkach, pochlapać się w miejskich fontannach, przejść przez kilka bram prowadzących do miasta, stanąć prosto przy krzywym murze.

Gdy już zmęczyły nas spacery po toruńskich uliczkach, udaliśmy się na rejs po Wiśle statkiem Jarząbek. Tam słuchaliśmy opowiadań o Toruniu, oraz opalaliśmy się w słońcu. Na zakończenie odwiedziliśmy Muzeum Żywego Piernika gdzie własnoręcznie każdy z uczestników wykonał swoje ciastko. Po upieczeniu każde dziecko dostało zapakowany piernik do domu. Szczęśliwi, obdarowani prezentami i zakupami wróciliśmy do domu. Wszyscy młodzi piekarze otrzymali certyfikat na czeladnika piekarskiego. W czasie wycieczki opiekowały się nami panie: H. Nowak, U. Jarentowska, I. Tomczyk i J. Antczak.

« poprzedni artykuł   następny artykuł »